کد خبر : 7494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

آماده باش کامل شرکت توزیع برق خوزستان در زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور۱۴۰۰

آماده باش کامل شرکت توزیع برق خوزستان در زمان برگزاری آزمون سراسری کنکور۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آماده باش کامل و خدمت رسانی بی وقفه پرسنل صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکورسراسری و آزمون های پایان ترم دانشگاه ها خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خدری گفت: کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه ، جمعه وشنبه با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برگزار خواهد شد.

خدری با اشاره به گرمای شدید و دمای ۵۰ درجه و بالاتر از آن در خوزستان در روزهای برگزاری کنکور سراسری، گفت: با مدیران برق شهرستان ها جهت انجام تمهیدات ویژه آزمون کنکور سراسری که در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه ، جمعه وشنبه برگزار می شود؛ جلسات متعددی تشکیل شد تا این آزمون در سراسر استان بدون قطعی برق و بر اساس برنامه اعلام شده برگزار شود.

وی اضافه کرد: روز گذشته هواشناسی خوزستان در آخرین اعلام خود در خصوص وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر همراه با رطوبت بالا هشدار داده بود که به همین جهت تعداد ۶ شهرستان در روز چهارشنبه به منظور مدیریت بهینه مصرف، پایداری شبکه برق و تامین شرایط مناسب محل های برگزاری کنکور سراسری و پیشگیری از قطعی برق یا وقوع سایر حوادث احتمالی در شبکه تعطیل اعلام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان گفت: از تمامی هم استانی ها درخواست می شود به صورت ویژه مدیریت مصرف برق را در نظر بگیرند تا فرزندانشان در زمان برگزاری آزمون با قطعی یا نوسان احتمالی برق مواجه نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + دوازده =


دسته‌بندی نشده