کد خبر : 6954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

آغاز خرید گندم توسط تعاون روستایی خوزستان

آغاز خرید گندم توسط تعاون روستایی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازروابط عمومی تعاون روستایی خوزستان محمد امین چلداوی گفت: کار خرید محصول استراتژیک گندم در استان خوزستان آغاز و تا کنون بیش از هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است. وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی مراکز خرید گندم و کلزا شهرستانهای استان با رعایت تمامی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازروابط عمومی تعاون روستایی خوزستان محمد امین چلداوی گفت: کار خرید محصول استراتژیک گندم در استان خوزستان آغاز و تا کنون بیش از هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی مراکز خرید گندم و کلزا شهرستانهای استان با رعایت تمامی نکات بهداشتی، استانداردسازی باسکول ها و کالیبره نمودن رطوبت سنج ها، آماده خرید گندم از کشاورزان استان می باشند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: تعاون روستایی خوزستان با دارا بودن ۶۱ مرکز خریدگندم این توانایی را دارد تا یک میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کند.

این مقام مسئول گفت:  تعاون روستایی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری کرده و پیش بینی می شود تا پایان برداشت رقمی معادل یک میلیون تن خرید توسط تعاون روستایی صورت گیرد.

 

گفتنی است خوزستان به عنوان قطب اصلی کشاورزی کشور، سالهاست رتبه اول تولید گندم در کشور را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =


دسته‌بندی نشده