کد خبر : 4935
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

آغاز امتحانات نهایی کارشناسی ارشد ودکتری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

آغاز امتحانات نهایی کارشناسی ارشد ودکتری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

امتحانات پایان ترم مقاطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری به صورت مجازی در خوزستان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان واحد اهواز،حجت السلام براتی ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت:با توجه به وضعیت قرمز در استان بدلیل شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان، در دو مقطع کارشناسی ارشد و

امتحانات پایان ترم مقاطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری به صورت مجازی در خوزستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان واحد اهواز،حجت السلام براتی ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت:با توجه به وضعیت قرمز در استان بدلیل شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان، در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی،  با حضور ناظر آموزش و استاد در واحد دانشگاهی و بدون نیاز به حضور دانشجویان در محل برگزار می شود.

حجت السلام براتی با اشاره به اینکه بازه ی زمانی ۲۶ خرداد تا ۱۹ تیر ماه این آزمون ها برگزارخواهند شد، افزود : امتحانات بصورت شفاهی و براساس تاریخ و ساعت امتحان مندرج در برنامه امتحانی برگزار می گردند و تصویر دانشجو جهت احراز هویت، توسط ناظر مربوطه قبل از شروع امتحان تایید خواهد شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص زمان برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی نیز اظهار داشت: امتحانات این مقاطع درصورتی که وضعیت در استان به دلیل شیوع کرونا قرمز نباشد، از تاریخ ۴ مرداد، به صورت حضوری برگزار خواهد شد، در غیر این صورت درخصوص زمان جدید امتحانات، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت:دروس کارگاهی،آزمایشگاهی،دروس عملی و بخش عملی دروس عملی-نظری به مدت ۱۰ روز و در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ تیرماه برگزار و امتحان گرفته می شود.

حجت السلام براتی تأکید کرد دانشجویان برای کسب اطلاع از نحوهی حضور در امتحانات به بخش اطلاعیه ها ، در پرتال رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به آدرس http://iauahvaz.ac.ir/fa مراجعه نمایند و پیش از آزمون، نسبت به پرداخت شهریه و اقساط صندوق رفاه دانشجویی اقدام کنند.

یکی دیگر از تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان این بود که دانشجویان اخبار موثق مربوط به دانشگاه را ،  صرفا از مبادی رسمی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز دریافت نمایند.

​​​​​[روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز] 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =


دسته‌بندی نشده