کد خبر : 1484
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

 آخرین وضعیت شرکت لوله سازی ماهشهر

 آخرین وضعیت شرکت لوله سازی ماهشهر

به گزارش هنرقلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان، در این خصوص گفت: پس از اطلاع از مشکل پیش آمده در شرکت لوله سازی ماهشهر، این سازمان از طریق امور سرمایه گذاری و اداره کار منطقه، مسئله را بررسی کرد. موضوع اصلی آنها این بود که پروژه‌ی بزرگی

به گزارش هنرقلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان، در این خصوص گفت: پس از اطلاع از مشکل پیش آمده در شرکت لوله سازی ماهشهر، این سازمان از طریق امور سرمایه گذاری و اداره کار منطقه، مسئله را بررسی کرد. موضوع اصلی آنها این بود که پروژه‌ی بزرگی را برنده شده بودند که می‌توانست کارگاه آنها را به مدت زیادی فعال نماید اما برای تحقق این امر، بایستی وجهی را نزد یکی از بانکها ارائه می‌کردند تا ضمانت نامه بانکی دریافت نمایند اما این شرکت توانایی انجام این کار را نداشت.

سید امید شهیدی نیا افزود: علاوه بر این مشکل مسائلی در گمرک داشتند که سعی کردیم جهت تسهیل فرایند این شرکت آنها را مرتفع کنیم؛ همچنین تسهیلاتی در زمینه اختصاص زمین تقاضا کرده بودند که مقرر شد در حد امکان برایشان فراهم شود تا از تعدیل نفرات جلوگیری شود.

 

وی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مشکل این شرکت با بانک مذکور رفع شده است که با این اقدام ادامه فعالیت شرکت لوله سازی به حالت عادی برمی گردد، در نتیجه موضوع تعدیل نیروی انسانی منتفی است.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 2 =


دسته‌بندی نشده