کد خبر : 5091
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۲۱۶ بیمار در شبانه روز گذشته

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۲۱۶ بیمار در شبانه روز گذشته

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۱۱ مرداد) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند. لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۱۱ مرداد) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او افزود: ۴۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری بیان کرد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 12 =


دسته‌بندی نشده