کد خبر : 5185
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۱

آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت

آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری ساعت پنج و ۳۳ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، خبر آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان شهید بائینی جنب مسجد الغدیر مخابره شد . وی افزود: ماموران آتش نشانی به

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری ساعت پنج و ۳۳ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، خبر آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان شهید بائینی جنب مسجد الغدیر مخابره شد .
وی افزود: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه همکف ساختمان ویلایی ۲ طبقه رخ داده است و شعله های حریق و دود غلیظی در ساختمان منتشر شده است.
مهندس قنبری تصریح کرد: ماموران آتش نشانی سریعا به ۲ گروه تقسیم شدند و با تجهیز خود به دستگاههای تنفسی همزمان با اطفا حریق عملیات خود را برای یافتن افراد منزل آغاز کردند که با پیکر بی جان یک زن روبرو شدند. همچنین آتش نشانان یک زن و یک مرد را که در اثر این حادثه دچار مصدومیت شده بودند ازمیان دود و شعله های آتش خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازبا بیان اینکه کارشناسان سازمان تحقیقات خود را برای یافتن علت حادثه آغاز کرده اند، اظهارکرد: آتش نشانان ایستگاه ۵۵ پس از عملیات اطفا حریق و ایمن سازی محل حادثه ، ساعت هفت و ۲۵ دقیقه پایان عملیات را اعلام کرده و به ایستگاه بازگشتند. روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =


دسته‌بندی نشده