کد خبر : 4001
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

کارنامه عملکرد ۸ ماه گذشته شرکت فولاد اکسین خوزستان تشریح کرد

کارنامه عملکرد ۸ ماه گذشته شرکت فولاد اکسین خوزستان تشریح کرد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی، نشست شورای راهبردی شرکت‌های تابعه صدر تامین در محل ساختمان این هلدینگ با حضور مدیران عامل های شرکت های تابعه و مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد. کریم سلمان‌پور عضو هیات مدیره فولاد اکسین خوزستان، ضمن تشریح کارنامه عملکرد ۸ ماه گذشته شرکت به مشکلات

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی، نشست شورای راهبردی شرکت‌های تابعه صدر تامین در محل ساختمان این هلدینگ با حضور مدیران عامل های شرکت های تابعه و مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد.

کریم سلمان‌پور عضو هیات مدیره فولاد اکسین خوزستان، ضمن تشریح کارنامه عملکرد ۸ ماه گذشته شرکت به مشکلات و مسائل آن پرداخت و گفت: با تمام این مشکلات توانستیم هم در بحث تولید و هم فروش و سودآوری بهترین عملکرد را داشته باشیم و از حیث سبد تولیدات برای اولین بار تولیدات EPR ما در ۸ ماه گذشته به بیش از کل تعداد سابقه شرکت رسیده است.

سلمان‌پور با بیان این نکته که در موضوع تکمیل زنجیره تولید، در کشور نفت خیز ایران، بازار بادوام داخلی و منطقه‌ای برای تولید لوله های نفت و گاز و ورق این محصول داریم، افزود: اگر بتوانیم این زنجیره را کامل کنیم قطعا سرمایه گذاری مفیدی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 7 =


دسته‌بندی نشده