کد خبر : 5117
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

کارخبرنگار مطالبه گری است ولی در کنار این مطالبه گری باید امید و نشاط داد

کارخبرنگار مطالبه گری است ولی در کنار این مطالبه گری باید امید و نشاط داد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در مراسم روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه خوزستان در تالار امام خامنه‌ای فجر سپاه برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف و در شرایط دشوار در صحنه‌ها حضور دارند. وی با اشاره به حضور خبرنگاران در سیل ۹۸،

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در مراسم روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه خوزستان در تالار امام خامنه‌ای فجر سپاه برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف و در شرایط دشوار در صحنه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به حضور خبرنگاران در سیل ۹۸، تصریح کرد: این حضور خبرنگاران باعث انعکاس اخبار و ابعاد سیل شده و سیلی از کمک‌های مردمی را به خوزستان از سراسر کشور روانه ساخت.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: در قضیه کرونا خبرنگاران با وجود خطرات شرایط کرونا در میدان اطلاع رسانی حضور. این باعث شد در مسئله معیشت مردم مستمند و آسیب دیده که دولت ناتوان از تامین آن بود، با انعکاس درست، مردم مومن با کمک‌های مومنانه به میدان بیایند.

این مقام مسئول افزود: یکی از برجستگی‌های ملت ایران در مقایسه با دنیای غرب همین صمیمت و محبت و در کنار هم بودن در شرایط دشواری است. در مسئله کرونا نیز در حالی که آنان عاجز شده بودند، ملت ایران تصویری زیبا از نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت.

شاهوارپور گفت: کار خبرنگار مطالبه‌گری است ولی در کنار این مطالبه‌گری باید امید و نشاط داد. باید ضمن بیان واقعیت‌ها به مردم امید داد؛ قطعا در کشور مشکل و کاستی است ولی نقطه قوت ما امید به آینده است و این را باید به جامعه تزریق کرد.

وی عنوان کرد: به واسطه توسعه اخبار و اطلاعات؛ جامعه تشنه خبر است و این تشنگی را باید خبرنگار با دقت و صحت و سلامت رفع و هدایت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − دو =


دسته‌بندی نشده