کد خبر : 8544
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ 

وضعیت شبکه برق بهبهان بررسی شد

وضعیت شبکه برق بهبهان بررسی شد
نشست هم اندیشی بررسی وضعیت برق رسانی شهری و روستایی شهرستان بهبهان برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نشست هم اندیشی نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان بهبهان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با هدف تحکیم زمینه های همکاری و هم افزایی فعالیتها، یکپارچگی و انسجام درامور و همچنین تبادل افکار و ارائه راهکارهای اساسی جهت رفع مشکلات در این حوزه، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شبکه برق، و پروژه های مختلف در حال انجام از قبیل سیم به کابل خودنگهدار، پروژه های برق رسانی روستایی کاهش تلفات و وضعیت سرقت شبکه، گفت: دو سال پیش شرکت توزیع برق خوزستان دچار تلاطم هایی شد که بدهی‌ به پیمانکاران، عدم پرداخت دستمزد و حقوق، و خالی شدن انبارها از جنس، اعتراضات مشترکین، و انبوه درخواست‌ها را در پی داشت اما در حال حاضر در هیچ شهرستانی مشکلاتی از این قبیل به خصوص مشکل ترانس و کابل خودنگهدار و کنتور نداریم، و به طور کلی انبارها پر از اجناس مورد نیاز است، و روند انباشت مطالبات مردم نیز تسریع شده است.

دکتر علی خدری افزود: در خصوص برخی اقدامات، به مدیران شهرستان ها تفویض اختیار داده شده است، گسترده کردن کار و تمرکززدایی از اهداف مدیریت شرکت توزیع برق خوزستان بوده، به جای اینکه برای تمام شهرستان ها خرید انجام دهیم،  به مدیر برق شهرستانها جهت تهیه اجناس، اختیار داده ایم.

همچنین در خصوص پروژه های  عمرانی و توسعه ای، در تمام شهرستان‌های صعب العبور و کوهستانی و دور دست، انتقال تجهیزات انجام شده و پروژه های کاهش تلفات تبدیل سیم به کابل خود نگهدار در حال انجام است.

خدری در خصوص اعتراض مشترکین به خسارت‌هایی که به دلیل نوسانات برق به آنها وارد شده، نیز گفت: سال گذشته بیمه کوثر متولی پرداخت بیمه به مشترکین خسارت دیده، بود که متاسفانه بیمه تا کنون خسارات را پرداخت نکرده است.

وی اضافه کرد: نوع بیمه خسارت به مشترکین را شرکت توانیر تعیین می‌کند و شرکت‌های توزیع، دخل و تصرفی در تعیین نوع بیمه ندارند، ما فقط اعتراضات مشترکین را منعکس کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در ادامه گفت: در خصوص ترانس هیچ کمبودی نداریم، اگر جایی از نظر فنی تشخیص داده شود که افت ولتاژ دارد یا نیاز به توسعه دارد، هیچ محدودیتی برای نصب ترانس نداریم.

خدری در خصوص روشنایی معابر نیز عنوان کرد:  طبق مصوبه ملی، روشنایی معابر در شهرستان‌ها استان‌ها به دلیل مشکل سوخت در زمستان و پیک تابستان و کاملا آگاهانه و با هماهنگی باید یک در میان شود.

این مقام مسئول صنعت برق خوزستان در پایان ضمن تاکید این نکته که خط قرمز ما خدمات رسانی به موقع و رضایتمندی مشترکین و مردم می باشد افزود، مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمام توان و تلاش خود را در جهت توسعه شبکه برق و خدمات رسانی در کل استان به صورت یکسان به کار گرفت به گونه ای که در اوج شرایط بد اقتصادی و تحریم ها هیچ پروژه ای عقب نیفتاد و حتی در برخی اقدامات عمرانی در حوزه روستایی، بالاترین عملکرد را داشتیم و در این راستا نیز تمام تلاش خود خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 2 =


دسته‌بندی نشده