کد خبر : 14196
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

مدیر منطقه اردبیل خبر داد: تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل

مدیر منطقه اردبیل خبر داد: تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل
سید حجت مدنی مدیر منطقه اردبیل از تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل خبر داد، گفت: برنامه ریزی های لازم جهت تامین ذخیره سوخت دوم نیروگاه سبلان اردبیل انجام شده است و در صورت ثبت بموقع درخواست ها، ارسال فرآورده بدون کمبود و محدودیت به نیروگاه مزبور ارسال می شود.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز، سیدحجت مدنی مدیر منطقه اردبیل از تداوم سوخت رسانی به نیروگاه سبلان اردبیل خبر داد، افزود: به‌منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ سبلان اردبیل، نزدیک به ۲۰۶ میلیون لیتر سوخت مابع به نیروگاه‌ مزبور ارسال شده است.

مدیر منطقه درباره نفتگاز بخش غیر نیروگاهی گفت: مصرف نفتگاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده نزدیک به ۳۰۰ میلیون لیتر بوده که با آنالیز و مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

مدنی با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

وی ضمن تاکید بر ذخیره‌سازی سوخت دوم افزود: قبل از شروع فصل پاییز به همه مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنیم که سوخت دوم را ذخیره‌سازی کنند و در مورد نیروگاه نیز این اتفاق می‌افتد، چون معمولا به دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف زمستانی، دچار افت فشار گاز می‌شویم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 6 =


دسته‌بندی نشده