امیر دایی صراف، فرماندار کاشمر در این جلسه ضمن تأکید بر پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع و داشتن سعه صدر گفت: در حوزه اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان رقم خورده و لازم است که اتاق اصناف، ادارات مربوطه از جمله بهزیستی و کمیته امداد آماز ثبتی خود را در این حوزه به روزرسانی کنند.

فرماندار شهرستان کاشمر افزود: همه موظفیم تمام تلاشمان را معطوف به حفظ ارزشهای انقلاب و خدمت به مردم کنیم و در راستای خدمت، مسئولین شهرستان به جد پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان که برخی مربوط به کاشمر است باشند.

وی حضور مسئولان در نماز جمعه را فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم خواند و بیان داشت: مسئولین به میز خدمت که گاهی به مناسبتی تشکیل می‌شود اکتفا نکنند و با حضور خود در نماز جمعه خدمات حداقل مشورتی خود را از مردم دریغ نکنند.

دایی صراف در پایان جلسه شورای اداری از خدمات ارزنده و چندین ساله سعید چیتی تقدیر و تشکر کرد و میثم میری را به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی کاشمر معرفی و پرداختن به مبحث اشتغال و کادرسازی از نخبگان جوان را جزو اولویت ها عنوان کرد.

در ادامه جلسه سعید چیتی، بخشدار سابق بخش مرکزی مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و با اشاره به اهم فعالیت‌های خود در دوران خدمت گفت: از سال ۹۶ تا کنون ۱۰۸۵ پروژه به بهره برداری رسیده و ۳۶۰ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای بخش مرکزی انجام شده است.

چیتی با بیان اینکه روستایی بدون آسفالت نداریم افزود: ۸۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی انجام شده و درجه دهیاری‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

وی بیان کرد: ۴۲ هزار متر توسعه معابر و دفع آبهای سطحی در روستاها انجام شده و بیش از یک میلیارد تومان در حوزه پیشگیری و مراقبت‌های کرونا مشارکت داشتیم.

بخشدار سابق بخش مرکزی اظهار کرد: ۶۵۱۶ دانش‌آموز را مورد حمایت قرار دادیم و در مجمع خیرین سلامت ۲۴ میلیارد تومان به صورت مشارکت مردمی جذب شده است.

در پایان جلسه از خدمات سعید چیتی، بخشدار سابق بخش مرکزی تقدیر و حکم بخشدار جدید توسط فرماندار به میثم میری داده شد.

انتهای پیام/