کد خبر : 8167
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

عامل انسانی بیشترین تاثیر در حوزه وقوع تصادفات

عامل انسانی بیشترین تاثیر در حوزه وقوع تصادفات
در دومین روز از هفته ناجا معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیر در تصادفات جاده‌ای و درون شهری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سرهنگ “مختار حیدری” در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان و خانواده های محترمشان، اظهار داشت: این همایش برای تقدیر از هموطنانی است که در حوزه ترافیکی همکاری خوبی را با نیروی انتظامی داشتند و هیچگونه تخلف ترافیکی نداشتند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی یکی از موضوعاتی بسیار مهم حوزه امنیت است، گفت: بخش عمده هزینه‌های که جامعه از نظر انسانی و مادی متحمل می‌شوند ناشی از تصادفات است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عامل انسانی بیشترین تاثیر در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد، بیان داشت: نیاز است برای کاهش خسارات از آموز ترافیکی از دوران مهدکودک و دبستانی شروع شود تا به صورت یک فرهنگ و باور نهادینه شود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: انتظار ما از هم استانی این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به فرزندان خود در نیروی انتظامی برای کاهش خسارت و هزینه‌های که بر اثر سوانح رانندگی متحمل می‌شوند، کاهش دهند.

گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از همیاران پلیس و رانندگان قانونمند با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهار =


دسته‌بندی نشده