کد خبر : 3970
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند

صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند

به گزارش هنر قلم، به نقل از ایرنا؛ مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان متقاضی دریافت تسهیلات با توجه به اینکه زمان زیادی برای جذب اعتبارات باقی نمانده برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند. رضا قیصی پور روز سه‌شنبه در نشست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری

به گزارش هنر قلم، به نقل از ایرنا؛ مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان متقاضی دریافت تسهیلات با توجه به اینکه زمان زیادی برای جذب اعتبارات باقی نمانده برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کنند.

رضا قیصی پور روز سه‌شنبه در نشست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه باید تا پایان امسال میزان اعتبار مورد نیاز طرح‌های اقتصادی و تولید کنندگان این استان تعیین شود بیان کرد:مشکلات طرح‌های اقتصادی باید منعکس شود تا برای حل آنها راهکاری ارایه، و مسیر برای رونق آنها هموار شود.

وی ادامه داد: برای هر کدام از تولید کنندگان و صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری نیاز است که یک شیوه نامه داخلی نوشته شود تا شرایط برای دریافت تسهیلات برای متقاضیان فراهم، و هر چه زودتر برای ارایه طرح خود و دریافت نقدینگی اقدام کنند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و عرضه تسهیلات بانکی تا نرخ ۲۷ درصد گفت: دولت برای کاهش نرخ تسهیلات بانکی تمام تلاش خود را تاکنون داشته و تلاش کرده با استفاد از منابع مختلف از غیرفعال شدن واحدهای تولیدی جلوگیری کند.

قیصی پور بیان کرد: دولت در این شرایط بد اقتصادی حمایت خود را بیش از پیش دارد و تلاش می کند با آسیب شناسی واحدهای تولیدی موانع موجود را برطرف کند.

 ارایه گزارش مشکلات بخش تولیدی خوزستان به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور

وی ادامه داد:گزارش مشکلات بر سر راه واحدهای تولیدی و طرح های اقتصادی را به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور گزارش ارایه خواهیم داد تا در سطح ملی دلیل جذب نشدن اعتبارات در بخش تولید و صنعت مشخص شود.

وی افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد اعتباراتی که برای بخش تولید و سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود جذب نمی‌شود .

قیصی پور بیان کرد: با انجام بازدیدهای میدانی باید مشکلات بخش تولید و طرح ها و پروژه های اقتصادی مشخص شود چرا که برخی از سرمایه گذاران تمامی هزینه پروژه خود را پرداخت کرده اند و نیاز به تسهیلات جزیی برای راه اندازی پروژه اقتصادی خود را دارند که باید توجه به این طرح ها در اولویت قرار گیرد.

دراین نشست مشکلات طرح راه اندازی شهرک خودرویی کاریانا در اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این شهرک تامین و توزیع برق فاز نخست این شهرک است افزود: شرکت توزیع برق اهواز و شهرداری منطقه پنج اهواز موظف به تامین برق مورد نیاز فاز یک این شهرک شدند.

قیصی پور بیان کرد: دستگاه های مربوطه همکاری لازم را برای راه اندازی این شهرک داشته باشند و با دستگاه هایی که در این پروژه مشارکت نداشته باشند برابر قانون برخورد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + یازده =


دسته‌بندی نشده