کد خبر : 3792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

سنگ تمام امدادگران جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز در امدادرسانی به مردم گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی

سنگ تمام امدادگران جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز در امدادرسانی به مردم گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی

رئیس جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز دراین خصوص در گفتگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری هنرقلم گفت:باتوجه به آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز از ساعت اولیه بارندگی و مشکلات خودروهای گرفتار در آب،امدادگران جمعیت هلال احمر نسبت به انتقال و جابجایی تا منطقه امن تعداد ۸۶ خودرو اقدام نمودند. محسن شیخی

رئیس جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز دراین خصوص در گفتگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری هنرقلم گفت:باتوجه به آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز از ساعت اولیه بارندگی و مشکلات خودروهای گرفتار در آب،امدادگران جمعیت هلال احمر نسبت به انتقال و جابجایی تا منطقه امن تعداد ۸۶ خودرو اقدام نمودند.

محسن شیخی علیزاده همچنین ادامه داد:که تعداد ۱۴ خانواده از قشر پیرزن و کارآفتاده و زن باردار به نقاط امن و پیشنهادی خود منتقل شدند.

رئیس هلال احمر کلانشهر اهواز در پایان اعلام نمود که تیم امدادی این جمعیت نیز موفق شد ۶ نفر دانشجوی دختر که بر روی پل طبیعت گیر افتادند را نجات وبه محل دانشگاه منتقل کردند.

علیزاده در پایان نیز ادامه داد که این عملیات همچنان ادامه دارد و طی آن آمبولانس های امدادی به همراه خودروهای نجات و نجاتگران داوطلب در حالت امدادرسانی و آماده باش هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =


دسته‌بندی نشده