کد خبر : 10845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

حدیث کریمی

دیدارسردار باقری با خانواده پاسدار شهید مرید بابا احمدی به مناسبت ایام محرم

دیدارسردار باقری با خانواده پاسدار شهید مرید بابا احمدی به مناسبت ایام محرم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، امروز چهارشنبه سردار باقری جانشین سپاه خوزستان به همراه مسئولین معاونت های سپاه به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد ع و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حصرت امام حسین ع با خانواده پایدار شهید بارا احمدی در اهواز دیدار کردند. سردار باقری در این دیدار با تجلیل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، امروز چهارشنبه سردار باقری جانشین سپاه خوزستان به همراه مسئولین معاونت های سپاه به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد ع و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حصرت امام حسین ع با خانواده پایدار شهید بارا احمدی در اهواز دیدار کردند.
سردار باقری در این دیدار با تجلیل و قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های شهدا ، خاطر نشان کردند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید هموراه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم چراکه امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت های این شهیدان در گذشته است .
ایشان ادامه داد شهدای ما با الگوه گیری از سرور و سالار شهیدان توانستند با گذشتن از خون خود امنیت را در کشور ما برقرار نمایند و ما هم وظیفه داریم با حضور در کنار خانواده این عزیزان ذره ای از رشادت های آنان را جبران نماییم.

ایشان در ادامه با مادر شهید گفتگوی صمیمانه داشتند و رهنمون های این مادر شهید را سرلوحه کار خود دانستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =


دسته‌بندی نشده