کد خبر : 4484
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

دستگیری ۲ کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

دستگیری ۲ کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند” در بیان جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه شهروندان،توسط راکبین یکدستگاه موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز،بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود:ماموران

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند” در بیان جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه شهروندان،توسط راکبین یکدستگاه موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز،بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران کلانتری ۲۳ با کار اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند،سارقان را در حالیکه با پرسه زدن در کوچه های خلوت به دنبال یافتن سوژه مناسب جهت سرقت بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد:متهمان پس از مواجهه حضوری با مالباختگان و شناسایی توسط آنان، در بازجویی های پلیس به ۱۲ فقره کیف قاپی و ۸ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به دستگیری ۲ سارق در این خصوص عنوان داشت:متهمان پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه سرقت،با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + یک =


دسته‌بندی نشده