کد خبر : 5261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

حمایت جوانان انقلابی ایل بهمیی از مهندس سراج

حمایت جوانان انقلابی ایل بهمیی از مهندس سراج

بسمه تعالی وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ ما مجموعه‌ای از جوانان ولایی با توجه به تکلیفِ مشارکت در انتخابات در راستای استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به مشارکت در رقابت دورِ دوم انتخابات می‌گذاریم. لازم به ذکر است که جوانان به دلیل آرمان‌گراتر و فعال‌تربودن مورد

بسمه تعالی
وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ
ما مجموعه‌ای از جوانان ولایی با توجه به تکلیفِ مشارکت در انتخابات در راستای استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به مشارکت در رقابت دورِ دوم انتخابات می‌گذاریم.
لازم به ذکر است که جوانان به دلیل آرمان‌گراتر و فعال‌تربودن مورد خطاب بیانیه گام دوم رهبر انقلاب قرار دارند.
جامعه ایران، جامعه جوانی به شمار می رود که اکثر جوانان آن تحصیل‌کرده دانشگاهی و آماده ورود به عرصه های مختلفی اجرایی در کشور هستند، اما بر خلاف این ویژگی، ساختار بروکراتیک کشور همچنان در دست نسل اول انقلاب قرار دارد و جابجایی نخبگان در ساختار با کندی صورت می گیرد.
امری که منجر به ناامیدی و عدم تعهد نسل جوان به آرمان ها و اهدافی می شود که برای بهبود زندگی مردم تحقق آنها ضروری است.
از این رو با توجه به ضرورت نقش آفرینی جوانان، رهبر انقلاب اسلامی اواخر بهمن سال گذشته که بیانیه گام دوم را صادر کردند مخاطب اصلی آن را جوانان قرار دادند. در این بیانیه رهبری به ترسیم راه طی شده در چهل سال گذشته و افق‌هایی که در گام دوم انقلاب باید مدنظر باشد، پرداختند.
ما جوانان بنا به تکلیف و عمل به منویات رهبر عزیز کشورمان تصمیم داریم برای تحقق این امر در انتخابات به فرد اصلح و جوان رای داده و او را برای احقاقِ گام دوم انقلاب حمایت کنیم.
جوانان ایل بهمئی مقیم اهواز حمایت قاطع خود از مهندس حاج احمد سراج را اعلام می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =


دسته‌بندی نشده