کد خبر : 4917
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

بیانیه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص گرامیداشت روز قدس و روز مقاومت خرمشهر قهرمان

بیانیه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص گرامیداشت روز قدس و روز مقاومت خرمشهر قهرمان

  روز قدس؛ رخدادی جهانی است که امام خمینی (ره) به خوبی در راستای بنیان نهادن بیداری اسلامی در جهان و در حمایت از مردم بی گناه فلسطین در تقویم به ثبت رسانید. این روز نمادی برای مخالفت مسلمانان جهان با زورگویی های استکبار جهانی است و نقطه عطفی برای توقف توطئه های بیشمار جنایت

 

روز قدس؛ رخدادی جهانی است که امام خمینی (ره) به خوبی در راستای بنیان نهادن بیداری اسلامی در جهان و در حمایت از مردم بی گناه فلسطین در تقویم به ثبت رسانید. این روز نمادی برای مخالفت مسلمانان جهان با زورگویی های استکبار جهانی است و نقطه عطفی برای توقف توطئه های بیشمار جنایت ها علیه فلسطین .
قدس؛ نماد آزادی است و آزادگان جهان این روز را برای نشان دادن انزجار خود نسبت به مستکبرین انتخاب کرده اند تا بگویند که مظلومیت فلسطین هیچ گاه فراموش نمی شود.
این روز، یک روز تاریخی است که با پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم جهانیان ثبت و به عنوان نماد عملی وحدت میان مسلمانان جهان تبدیل شد.
این وحدت را همه ساله در گوشه گوشه ی جهان شاهد هستیم و این گونه است که جنایتکارانی که خواهان سلطه‌گری بر کشورهای اسلامی هستند با دیدن این اتحاد، جرات نداشته باشند چشم طمع به سرزمین های اسلامی بدوزند.
مردم ما هم وقتی می‌بینند قدرت‌های جهانی با نگاه نابودی، دست به تحریم همه جانبه علیه کشورهای اسلامی منطقه می زنند، باید در چنین روزهایی شجاعانه در کنار دیگر ملت‌های مسلمان بایستند و به دفاع از آنها بپردازند.
همچنین تقارن این روز با سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر قهرمان، مبین آزادی قدس شریف است.
فتح خرمشهر با یکدلی و قدرت رزمندگان ایران اسلامی به وقوع پیوست و مشت محکمی بر رژیم بعث بود؛ رژیمی که در گوشه گوشه ی خرمشهر قهرمان نوشته بود : “آمده ایم که بمانیم” اما جان برکفان ایران اسلامی توانستند با اتحاد و همبستگی، قهرمانانه و غرور آفرین، خرمشهر را آزاد کنند.
امروز؛ این تقارن به نوعی زنده کردن امید در دل ها برای همبستگی بیشتر جوامع اسلامی و برای سرکوب رژیم‌های غاصب صهیونیستی است.
حال؛ روز قدس و روز مقاومت (سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان) را گرامی می داریم اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، انزجار خود از رژیم غاصب صیونیستی و شادی خود برای سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را در رسانه ها و فضاهای مختلف شبکه های اجتماعی اعلام می کنیم.

سید نوراله حسن زاده
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =


دسته‌بندی نشده