کد خبر : 12291
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

بیانیه مجمع نمایندگان ادوار مجلس استان خوزستان

بیانیه مجمع نمایندگان ادوار مجلس استان خوزستان

بسمه تعالی لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ( احزاب ۲۱) هفته وحدت و میلاد پربرکت پیامبر حکمت و رحمت صلوات الله علیه و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به ملت بزرگ و رشید ایران تبریک و شادباش عرض می نمائیم و آرزو داریم که صفوف ملت عزیز ما همچنان متحد

بسمه تعالی

لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ( احزاب ۲۱)

هفته وحدت و میلاد پربرکت پیامبر حکمت و رحمت صلوات الله علیه و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به ملت بزرگ و رشید ایران تبریک و شادباش عرض می نمائیم و آرزو داریم که صفوف ملت عزیز ما همچنان متحد و هماهنگ بماند و خواب دشمنان این مرز و بوم به کابوسی برای خودشان تبدیل گردد. وقتی به وقایع و حوادث این روزها می نگریم بهترین تعبیر را در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری می بینیم که فرمودند: به صراحت می گویم این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنهاست، مشکل آنها با ایران قوی و مستقل و با پیشرفت کشور است، ملت ایران در این حوادث کاملا قوی ظاهر شد و در آینده نیز هرجا که لازم باشد شجاعانه وارد میدان خواهد شد.

آری در این شرایط متلاطم، حضور مردم شریف خوزستان در مناسبتها و مراسم مذهبی مختلف که توام با متانت و مناعت طبع آنان بوده و نشان از تعهد و تدین و اتحاد و وطن دوستی آنان دارد.
مردم شهر و روستا و عشایر متدین و غیرتمند، در این خطه حساس از میهن اسلامی دست رد بر سینه دشمنان خارجی زده و از هر گونه حرکت هنجارشکنانه دوری کرده اند. بلکه دختران و زنان عفیف این سامان، عفت و حجاب را یک ارزش اخلاقی والا و پسندیده می دانند که ملهم از فرهنگ بالنده دینی و تربیت خانوادگی اصیل ایرانی و قومی آنهاست.

امیدواریم مدیران استانی و همه مسئولان محترم نیز با تامل و احترام به این منش بزرگورانه مردم شریف خوزستان بنگرند و با تلاش بیشتر در رفع مشکلات موجود استان بکوشند .

سیدجاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان ادوار خوزستان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =


دسته‌بندی نشده