کد خبر : 9290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

بازرس کل ویژه خوزستان خبر داد:

بهره‌وری بیشتر در صنعت برق با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی

بهره‌وری بیشتر در صنعت برق با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی
بازرس کل ویژه خوزستان گفت:بازرسی سعی دارد تسهیل‌گر باشد و با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی و همفکری مدیران، اصلاح لازم را به عمل آورد تا شاهد بهره‌وری در صنعت برق بیشتری باشیم.  

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، «محمد آقاجری» امروز در جلسه معارفه هیئت‌های بازرسی سد و نیروگاه سازمان آب و برق و شرکت برق منطقه‌ای، با اشاره به نقش مهم این دو سازمان در عرصه ملی و استانی اظهار کرد: نظر به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» یکی از حوزه‌هایی که در رونق تولید و ثبات تولید در نتیجه اشتغالزایی نقش اساسی دارد، صنعت برق است.

 

بازرس کل ویژه خوزستان افزود: میزان قابل توجهی از برق کشور در استان خوزستان تولید می‌شود و از طرفی وجود صنایع و کارخانجات مهمی مانند پتروشیمی‌ها، فولاد، سیمان، نفت و … در استان نقش صنعت برق را دو چندان می‌کند. وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق برای ما به عنوان عالی‌ترین دستگاه نظارت استان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است اضافه کرد: علاوه بر آن شرایط اقلیمی و گرمای هوا، ارزش ثبات و پایداری برق در استان جهت فعالیت مستمر وسایل سرمایشی برای مردم خوزستان این حساسیت را دو چندان کرده است.

 

آقاجری خاطر نشان کرد: بازرسی سعی دارد تسهیل‌گر باشد و با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی با همفکری مدیران، اصلاح لازم را به عمل آورد تا شاهد بهره‌وری بیشتری باشیم.

 

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود جهت توسعه زیرساخت‌های استان از جمله زیرساخت‌های حوزه انرژی، ظرفیت ماده ۵۶ احکام و … است که با توجه به وضعیت سپرده‌ها در بانک‌های استان می‌توان از این ظرفیت بهره لازم را برد.

 

بازرس کل ویژه خوزستان ابراز کرد: مسئولان آب و برق توجه داشته باشند که ضمن توجه به نیازهای کشور و عرصه ملی، ضرورت‌های استانی مثل آب کشاورزی، محیط زیست و آب شرب با توجه به حساسیت‌های موجود را در اولویت قرار دهند و با مدیریت صحیح از بروز هر گونه تنش آبی و برقی در تابستان پیش رو جلوگیری کنند.

 

وی در پایان ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل سدهای مارد، بهمنشیر جهت جلوگیری از پیشروی آب دریا بر تکمیل سدهای بالارود، اریو برزن که باعث پایداری در مصارف داخل استان می‌شود تاکید کرد. در این جلسه مدیران حوزه برق خوزستان گزارشی از وضعیت تولید و مصرف برق استان و کشور و وضعیت سال جاری ارائه دادند و سپس معاونت نظارت و بازرسی استان موضوعات بازرسی‌ها و اهداف آنها را تشریح کرد. همچنین در اجرای بازرسی‌های برنامه‌ای ، بازرسی کل ویژه استان خوزستان به طور همزمان دو هیات بازرسی در معاونت سد و نیروگاه سازمان آب و برق و شرکت برق متطقه‌ای مستقر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =


دسته‌بندی نشده