کد خبر : 5114
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

برگزاری وبینار های کسب و کار به صورت رایگان

برگزاری وبینار های کسب و کار به صورت رایگان

مدیرعامل مرکز نوآوری اروند تک گفت: بخش خصوصی از استارت آپ های استان خوزستان حمایت می کند. دکتر حسام سردارلو اظهار کرد: با توجه به توانایی اجرایی قوی جوانان خوزستانی و با هدف معرفی اکوسیستم کارآفرینی و ایجاد زمینه ی اشتغال زایی در مناطق محروم، شتاب دهنده اروندتک اقدام به آموزش مهارت های مالی، کارآفرینی،

مدیرعامل مرکز نوآوری اروند تک گفت: بخش خصوصی از استارت آپ های استان خوزستان حمایت می کند.

دکتر حسام سردارلو اظهار کرد: با توجه به توانایی اجرایی قوی جوانان خوزستانی و با هدف معرفی اکوسیستم کارآفرینی و ایجاد زمینه ی اشتغال زایی در مناطق محروم، شتاب دهنده اروندتک اقدام به آموزش مهارت های مالی، کارآفرینی، بررسی فرصت های راه اندازی کسب و کار و… در استان خوزستان کرده است.

وی عنوان کرد: ۱۲ کلاس آموزشی با موضوعات مختلف در قالب سلسله وبینار هایی با بهره گیری از اساتید بنام کشوری در زمینه های مختلف از تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹توسط این شتاب دهنده برگزار شد که خروجی آن ۲۳۰۰ بازدید کننده بود و ۸۰ درصد این افراد بومی استان بوده اند. عامل انگیزشی برای مجموعه اروندتک آمار بالای حضور علاقه مندان از مناطق کمتر توسعه یافته استان بود.

 سردارلو ادامه داد: در این شتاب دهنده امکانات کامل به منظور استقرار تیم ها، سرمایه گذاری، منتورینگ و … فراهم شده است که به مرور زمان و با کاهش پاندمی کرونا در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد گرفت؛ اما همیشه مسیر ثبت ایده های جدید در وبسایت این مرکز فراهم است.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروند تک در ادامه گفت: ماموریت این مرکز ایجاد فرصت برابر برای تمامی اقشار و جنسیت های مختلف استان است تا با جذب نخبگان حاضر در استان جلوی خروج این سرمایه های انسانی گرفته شود.

 سردارلو با اشاره به پتانسیل های فضای مجازی در آموزش و پیشرفت ایده های نو، بیان کرد: این مرکز در ادامه رویدادهای گذشته خود با برگزاری دوره های اروند کالج و نشست های تخصصی، قصد دارد تا مهارت های مورد نیاز در بازار کشور و صنایع را به صورت رایگان آموزش دهد.

وی اضافه کرد: ماموریت این سازمان، انتقال تمامی دانش و زیرساخت خود به بومیان استان خوزستان است تا نشان دهد مردمی که الگوی مقاومت در کشور هستند همانند گذشته با مقاومت در برابر مسائل بین المللی موجود بهترین دستاورد را در بین دیگر استان های کشور در تنوع راه اندازی استارت آپ ها و اشتغال زایی خواهند داشت.

وی در پایان گفت: مخاطبان در نهایت می توانند با مراجعه به وب سایت ARVANDT.COM و یا تماس با شماره تلفن ۵۳۵۲۴۷۴۱-۰۶۱نسبت به ثبت ایده های خود و یا استفاده از منابع رایگان این شتاب دهنده تماس بگیرند.

 قابل ذکر است مرکز نوآوری اروندتک در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی  و آموزش رایگان به مناطق کمتر توسعه یافته استان خوزستان سلسله وبینار های (۱۲وبینار)  در زمینه راه اندازی کسب و کار برگزار کرد. این وبینار ها با استقبال بی سابقه مخاطبین از سراسر استان خوزستان مواجه شد.

گفتنی است وبینار های مرکز نوآوری اروندتک ادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =


دسته‌بندی نشده