کد خبر : 8388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

با تلاش پلیس کودک ربوده شده به آغوش مادر بازگشت

با تلاش پلیس کودک ربوده شده به آغوش مادر بازگشت
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز پرونده آدم ربایی در اهواز کشف و کودک به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار  سید محمد صالحی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد ۴ ماهه، از همان لحظات اولیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آن‌جایی که این موضوع به صورت بسیار وسیع در فضای مجازی منتشر و بازنشرهای متعددی را داشت و احساسات و عواطف عمومی را جریحه‌دار کرده بود، پلیس این موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار داد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به پیدایش خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و گفت: با بررسی میدانی و انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان دریافتند موضوع کاملاَ خانوادگی و با یک سناریو از پیش طراحی، انجام شده.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس در ادامه بررسی‌های تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان ها تحویل داده شده بود را شناسایی کردند، عنوان داشت: کارگاهان با کار اطلاعاتی به محض اینکه از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند، طی عملیاتی پلیسی و کاملاَ غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادر بازگرداندند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

 

روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 1 =


دسته‌بندی نشده