کد خبر : 9684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

بازدید ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از بیمارستان سلامت اهواز

بازدید ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از بیمارستان سلامت اهواز
با دعوت رئیس بیمارستان سلامت، آقای دکتر نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از بیمارستان سلامت اهواز تنها بیمارستان تک تخصصی روانپزشکی جنوب غرب کشور بازدید به عمل آوردند .

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در ابتدا دکتر مهرداد شریفی رئیس بیمارستان سلامت گزارشی از وضعیت ساختاری و تجهیزاتی بیمارستان ارائه داده و اهم فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در مدت حضور خود در بیمارستان را توضیح دادند.

 

سپس دکتر نیکو به همراه مسئولین بیمارستان از بخش های درمانی و اورڑانس در دست ساخت بازدید میدانی بعمل آوردند و از نزدیک شاهد خدمات شبانه‌روزی پرسنل سختکوش این بیمارستان بودند.

 

رئیس بیمارستان سلامت اهواز گفت: این اورڑانس ناتمام که در سال ۱۳۸۶ کلنگ آن به زمین زده شده است تا کنون بعد از ۱۵ سال ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دکتر مهرداد شریفی افزود: این اورڑانس علاوه بر این که که در مسیر جاده شمال غرب کشور و همچنین مسیر کاروان راهیان نور و مهمانان نوروزی قرار دارد.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر از مردم روستایی مسیر شهرستان کرخه تا الهایی و الباجی و روستاهای تابعه میتوانند از خدمات درمانی این اورژانس که نزدیک ترین واحد درمانی به آنهاست بهره مند شود و مسیر ۷۰ تا۸۰ کیلومتری را تا مرکز استان طی نکنند.

در ادامه دکتر نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با توجه به اهمیت این موضوع، و توضیحات ارائه شده، تکمیل و ساخت اورڑانس را تقبل کردند و برای رفع مشکلات تجهیزاتی بیمارستان وارتقا وضعیت موجود قول مساعد دادند.

 

ایشان در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و ریاست بیمارستان سلامت اهواز که در همین مدت کوتاه اقدامات شایسته‌ ایشان، که در شرایط سخت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به بیماران بستری ارائه می دهند ، تقدیر و تشکر کردند. و آمادگی خود و مجموعه تحت امر را در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامتی مردم عزیز استان خوزستان را اعلام کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + سیزده =


دسته‌بندی نشده