کد خبر : 3898
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

ایمن سازی خطوط لوله، چاه ها و تاسیسات از اولویت های اصلی شرکت نفت و گاز آغاجاری است

ایمن سازی خطوط لوله، چاه ها و تاسیسات از اولویت های اصلی شرکت نفت و گاز آغاجاری است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم وبه نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس ابراهیم پیرامون در چهارمین جلسه صبحگاهی واحدهای  عملیاتی که در واحد بهره برداری مارون۲ برگزار شد، بر رفع مشکلات تعمیراتی تجهیزات واحدهای عملیاتی و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص تاکید نمود. وی هدف از تشکیل جلسات

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم وبه نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس ابراهیم پیرامون در چهارمین جلسه صبحگاهی واحدهای  عملیاتی که در واحد بهره برداری مارون۲ برگزار شد، بر رفع مشکلات تعمیراتی تجهیزات واحدهای عملیاتی و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص تاکید نمود.

وی هدف از تشکیل جلسات دوره ای در واحدهای عملیاتی را بررسی تنگناهای مرتبط با تولید، عملیات، خدمات رفاهی و منابع انسانی بر شمرد و  افزود: همه مسئولان حاضر در این زمینه پاسخگویی لازم را خواهند داشت.

مهندس پیرامون، تنوع واحدهای عملیاتی و تولیدی، وجود تلمبه خانه های انتقال نفت، و تاسیسات مرتبط با مایعات گازی و نفتا در ماهشهر و پتروشیمی ها را از ویژگی های خاص این شرکت برشمرد و بر لزوم پیشبرد ایمن سازی خطوط صادراتی نفت و انتقال مایعات گازی تاکید نمود.

در این ‌جلسه، دکتر خدری رئیس جدید بهداشت و درمان آغاجاری به ارائه نظرات خود در حوزه سلامت و درمان پرداخت و در ادامه جلسه نیز، روسای  واحدهای عملیاتی و تعمیراتی به  بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =


دسته‌بندی نشده