کد خبر : 4423
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

ایجاد ۷۱ مرکز ثابت و سیار توزیع میوه عید در اهواز

ایجاد ۷۱ مرکز ثابت و سیار توزیع میوه عید در اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، امیر حسین نظری  اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار میوه برای ایام نوروز، ۷۱ مرکز ثابت و سیار برای توزیع میوه نوروزی در اهواز جانمایی و ایجاد شده است. وی ادامه داد: از تعداد ۷۱ واحد در نظر گرفته شده، ۴۱ واحد صنفی به عنوان مراکز ثابت، کار توزیع

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، امیر حسین نظری  اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار میوه برای ایام نوروز، ۷۱ مرکز ثابت و سیار برای توزیع میوه نوروزی در اهواز جانمایی و ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از تعداد ۷۱ واحد در نظر گرفته شده، ۴۱ واحد صنفی به عنوان مراکز ثابت، کار توزیع میوه را بر عهده دارند. همچنین ۳۰ واحد سیار در سطح شهر نسبت به عرضه میوه اقدام خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به سهمیه استان در زمینه میوه‌های نوروزی تصریح کرد: برای ایام عید امسال سه هزار و ۵۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال تهیه و در سردخانه های استان ذخیره‌سازی شده است که نسبت به توزیع آن‌ها اقدام می‌شود.

نظری با بیان اینکه توزیع میوه نوروزی در اهواز آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: هماهنگی‌های لازم برای توزیع میوه در دیگر شهرستان‌های استان نیز انجام شده است و مشکلی در خصوص تامین میوه شب عید برای مردم استان وجود ندارد/ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =


دسته‌بندی نشده