کد خبر : 3271
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

 افزایش جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان/ هدف دانشگاه توجه ویژه به کارورزی و مهارت است

 افزایش جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان/ هدف دانشگاه توجه ویژه به کارورزی و مهارت است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گفت: جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان رشد داشته و این رشد به خاطر نوع مهارت آموزی است. مسعود خداپناه نیز در نشست صمیمانه با روسای مراکز علمی کاربردی استان خوزستان که در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان گفت: جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان رشد داشته و این رشد به خاطر نوع مهارت آموزی است.

مسعود خداپناه نیز در نشست صمیمانه با روسای مراکز علمی کاربردی استان خوزستان که در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در اهواز برگزار شد، با اشاره به صندلی خالی برخی از دانشگاه‌های دولتی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به نسبت دیگر دانشگاه ها در جذب دانشجویان رشد داشته و این امیدوارکننده است.

خدا پناه با بیان این که مراکز آموزش علمی کاربردی تلاش وافری برای انجام تعهدات پژوهشی، فرهنگی و آموزشی داشتند، اضافه کرد: برپایی موکب اربعین در سال گذشته، همچنین تهیه و دوخت لباس‌های فارغ‌التحصیلی برای اولین بار برای کل کشور در استان خوزستان انجام شد که این موارد جزو اقدامات فرهنگی دانشگاه به صورت خاص است.  ضمن این که مراکز علمی کاربردی در فعالیت‌های فرهنگی حضور فعال و ویژه دارند که امیدواریم در رتبه‌بندی جدید مراکز علمی کاربردی، رتبه واقعی خود را به دست بیاورند.

وی تاکید کرد: متفاوت بودن در آموزش های مهارتی نسبت به دیگر دانشگاه ها باعث شده در جذب دانشجویان رشد داشته باشیم با وجود اینکه برخی از دانشگاه‌های دولتی صندلی خالی داشتند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با اشاره به رشد مراکز در حوزه آموزشی گفت: دروس کارورزی خوبی در دانشگاه جامع ارائه شد که این موضوع باعث شد دانشجویان شایسته ای را در شان دانشگاه تربیت کنیم. هدف ما توجه بیشتر به دروس کارورزی و مهارتی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − یک =


دسته‌بندی نشده