ادارات خوزستان در راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری همکاری کنند

ادارات خوزستان در راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری همکاری کنند

مدیرکل جذب وحمایت از سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ضروری است که تمامی دستگاه‌ها و ادارت دولتی خوزستان برای راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان در هفته دولت امسال همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند. رضا قیصی پور بیان کرد: سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری برخی مشکلات دارد که باید هر چه زودتر برطرف

مدیرکل جذب وحمایت از سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ضروری است که تمامی دستگاه‌ها و ادارت دولتی خوزستان برای راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان در هفته دولت امسال همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند.

رضا قیصی پور بیان کرد: سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری برخی مشکلات دارد که باید هر چه زودتر برطرف شوند تا در هفته دولت امسال به طور رسمی راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه از ۲سال پیش کار تنظیم این سایت در حال انجام است بیان کرد: ۳۶ دستگاه اجرایی باید در این سامانه وارد می‌شدند که از این تعداد ۹ دستگاه اجرایی هنوز کار ثبت نام و نام نویسی را انجام نداده‌اند.

قیصی پور با اشاره به اینکه این سامانه از یک ماه پیش به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده ادامه داد: در این مدت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیشترین میزان استعلام گیری از این سامانه را داشتند.

وی افزود: در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری فرآیند استعلام گیری از دستگاه‌های مختلف برای سرمایه گذاران انجام می شود و دیگر نیازی به تردد سرمایه گذاران و صرف چندین ماه برای انجام استعلام از دستگاه ها مختلف نیست؛ این فرآیندها در این سامانه به صورت بین دستگاهی انجام می‌شود.

قیصی پور ادامه داد: آسان‌تر شدن شرایط رسیدگی به درخواست‌های سرمایه گذاران میتواند زمینه را برای جذب سرمایه داران در خوزستان فراهم کند.

وی با بیان اینکه در سطح ملی برای راه‌اندازی این سامانه مشکلی وجود ندارد گفت: مشکلات در این سامانه در سطح استانی است و تمامی دستگاه‌های عضو این سامانه، کاربری را برای انجام فعالیتهای این سایت در نظر گرفته‌اند.

سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور تسهیل در فرآیند رسیدگی به امورات و استعلام گیری فعالان اقتصادی طراحی شده است که راه اندازی آن می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار در استان تاثیر زیادی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 10 =


دسته‌بندی نشده