کد خبر : 13171
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

آموزش نیروی متخصص و افزایش فرصت های شغلی در خوزستان یکی از مهمترین اهداف ماست

آموزش نیروی متخصص و افزایش فرصت های شغلی در خوزستان یکی از مهمترین اهداف ماست
آموزش نیروی متخصص و بومی سازی حرفه های تخصصی و نو در عرصه صنعت ساختمان به منظور افزایش فرصت های شغلی در خوزستان یکی از مهمترین اهداف شرکت دکوراسیون پاسارگاد است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، ایمان ارزانی، کارشناس ارشد عمران و بهزاد حسینی، کارشناس اجرایی عمران،موسسین شرکت دکوراسیون پردیس پاسارگاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که در نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار شد، ضمن تشریح و توضیح در خصوص اقدامات این شرکت در عرصه های مختلف ساختمانی و پروژه های عمرانی با خبرنگاران گفتگو کردند.

بهزاد حسینی با اشاره به اهداف مهم این شرکت اظهار کرد: استان خوزستان با وجود صنایع بزرگ و کوچک و ظرفیت های اشتغالزایی فراوان در عرصه های مختلف صنعت، کشاورزی و … و امکان بهره گیری از پایانه های مرزی به منظور صادرات، متاسفانه با نرخ بیکاری ۱۵.۶ درصد، پس از هرمزگان بالاترین نرخ بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده است که نیازمند توجه مسئولین امر به این مهم است.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی با وجود مشکلات و موانع زیاد در قسمت های مختلف همواره سعی کرده در کاهش این آمار گام بردارد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و روند فزاینده تورم آنچنان کار ساز نبوده است.

حسینی خاطر نشان کرد: شرکت پاسارگاد با ۱۵ سال سابقه فعالیت در عرصه صنعت ساختمان همواره سعی کرده است در افزایش فرصت های شغلی و بومی سازی مشاغل نوین قدم های موثری را بردارد.

وی اضافه کرد: به همین منظور با بهره گیری از تکنولوژی های جدید، طراحی های نوین و استفاده از فضاها و ترکیب های همگن و با افزایش سرعت و دقت کیفیت کار را در استان افزایش دهد.

ایمان ارزانی در ادامه این گفتگو عنوان کرد: اخذ نمایندگی نسل جدید سقف های کشسان لابل در راستای اهداف این شرکت یکی از مهمترین گام ها در افزایش فرصت شغلی و بومی سازی آموزش نیروی تخصصی در نصب این صنعت نوین است.

وی افزود: این شرکت قصد دارد با ثبت آموزشگاه فنی و حرفه ای به منظور آموزش این حرفه در بسط و گسترش دانش این کار، فرصت درامد زایی جدیدی را برای علاقه مندان این حرفه فراهم کند.

ارزانی اشاره کرد: در حال حاضر برای نصب این سقف ها مجبوریم از شهر های دیگر نیروی متخصص به کار بگیریم که به امید خدا پس از راه اندازی آموزشگاه و آموزش تخصصی در این عرصه به علاقه مندان این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با استفاده صحیح از ظرفیت های این استان با بسط و گسترش این کار به حوزه خلیج فارس بتوانیم فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان این استان فراهم کنیم‌ و بتوانیم گامی هرچند کوچک در مسیر کاهش نرخ بیکاری در این استان توانمند داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =


دسته‌بندی نشده